sunnuntai 20. lokakuuta 2013

X-Mas


Odotan kovasti, että pääsen Tyypin kanssa koristelemaan joulukuusen aatonaaton iltana ja sommittelemaan joulukoristeita porraskaiteisiin. Joulun värimaailmasta tulee meillä tänä vuonna punainen ja kultainen ja tietysti vivahde tai muutama tummanvihreää. Viime vuonna pääsin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan piipahtamaan ihanalla Stockmannin jouluosastolla ja ihastuin päätäpahkaa jouluisiin soittorasioihin. Hinnat kuitenkin olivat aika päätä huimaavia, joten kotihoidon tuki ei ihan mahdollistanut tuollaista ~30-40 euron yht´äkkistä sijoitusta.


Lauantaina käytiin äidin kanssa kiertelemässä Myyrmäen jäähallin kirppiksellä ja sieltä bongasin tämän soittorasian, jonka äitini sitten osti minulle. :)


"Christmas Time means presents for me..." Olettekos te jouluihmisiä?

2 kommenttia:

  1. No johan tässä tuli joulufiilis viikonlopun aikana. Mies pitää mua pöljäkkeenä, kun yleensä olen aina myöhässä. Tosin raskaana ollessa olin ajoissa...hmmm. Ehkä se sitten jäi päälle, kun näin innoissani jo joulua odottelen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen jo hieman ehtinyt suunnitella myös joululahjaostoksia, aviokille löytyi nyt viimeisimmällä kirppiskierroksella niin isänpäivä- kuin joululahjatkin, joten hyvällä mallilla ollaan. Saattaa olla, että aviokille löytyy jouluaattona paketista myös oma joogamatto. :)

      Mutta joulu on kerran vuodessa vaan!

      Poista